Autor: 021.rs

Novi Sad
19.01.2023.
10:17 > 07:46
Pregledi kod izabranog lekara u Domu zdravlja "Novi Sad" ubuduće će se zakazivati preko Kol centra, saopštila je ova zdravstvena ustanova.
  • Mila

    31.01.2023 14:33
    Obuka novozaposlenih
    Trebalo je tih petnaest nauciti da pristojno razgovaraju sa pacijentima. Na pitanje ,da li moze neki drugi termin dobijete odgovor , “ pa i ja radim od sedam, ne moze”, pri tom samo tri termina su rezervisana.
    To sto ona radi od sedam je njen problem a pacijent nije duzan objasnjavati problem zbog koga je sprecen prihvatiti ponudjeni termin.
    Treba neko objasniti mladoj dami da platu dobija od pacijenata sa kojima razgovara i da uvek ima izbor da ne radi od sedam, promena posla.

  • Blabla

    31.01.2023 09:57
    Zovem kol centar i kaze mi osoba je iskljucila mobilni telefon sta sad
  • Bozo

    30.01.2023 15:35
    Zakazivanje pregleda
    Zovem celi dan telefon zauzet,signal tako kaze.
  • Bumbar6

    21.01.2023 07:10
    b
    sve vidjeno već bilo tako pa propalo pa sad ajde Jovo nanovo! Da li se tako vraća poverenje u zdravstvo?
  • NS49

    20.01.2023 18:07
    Pročitaću ovaj tekst za manje od 5 minuta.
  • Pmila ns

    20.01.2023 07:47
    Kol centar
    Dva puta sam citala tekst i nista mi nije bilo jasno, osim 15 novouposlenih. Cak i u vreme korone sam zakazivala preko kol centra, da bih dobila informaciji u kojoj mi je ambulanti doktorka. Tako funkcionise i sada, nikad nije bilo problema. Ako mi odgovara popodne, zakazem bez problema. Druga stvar je sto kod lekara specijaliste, ne mogu da dobijem termin od 2018:((
  • Pacijent

    20.01.2023 03:22
    Magnetna rezonanca
    Ima li neko kakvu vezu za magnetnu rezonancu u KC Vojvodine.Moram da čekam 5 meseci.Ko preživi...
  • Zaposlena

    20.01.2023 00:16
    neko radi neko ladi
    Najveći problem je što svi imaju iste plate,radili ili ne.Pojedine službe ne mogu da podignu glavu od posla a neki ne znaju šta će od dosade.Da ne govorim o pojedincima u okviru službi koji ništa ne rade ali o tome svi ćute jer ako nešto kažeš,zamerićeš se....Svi bi da budu šefovi,koordinatori,pomoćnici šefova,pomoćnici koordinatora....i tako sve manje i manje onih koji rade.Posao se ne deli ravnopravno i cilj je što više izbegavati...kada bi obaveze bile SVIMA podjednako i isto davane bilo bi lakše,organizovanije....ovako nastaje haos jer što neko NE RADI ili NE URADI neko drugi MORA ! Uvedite plate po učinku ili svakom na kraju posla da se zavede šta je i koliko radio,koliko pacijenata DA VIDITE RAZLIKE između samih radnika a i između službi...pa takve i plate.
  • Penzioner

    19.01.2023 23:53
    sve u ....
    Sve je luđe i luđe....Vi nemate ni sada kapacitete da pokrijete sve potrebe građana.Kol centar zoveš čitavo prepodne i ako imaš sreće možda i zakažeš....Labaratorija navodno vadi krv,samo do 9h međutim ko god preda knjižicu pre 9 moraju ga primiti a unutra njih dvoje ili troje jedva uspevaju da izvade svima,znači ne moram više da čekam,dođem lepo par minuta pre 9 predam knjižicu i prođem a da se nisam načekao.Za nekog postoje pravila za nekog NE ! EKG snimanje,nema šanse da zakažeš i uradiš...da ne nabrajam više....ili svuda povećajte broj ljudi ili se zatvarajte.....Ako Vas nema dovoljno,OGRANIČITE broj i toga se držite pa neka onda Ministarstvo vidi stvarne potrebe ili će vam se pokazati ko NE RADI...
  • Joe

    19.01.2023 20:52
    Ukinuti zdravstvo
    Zdravstvo treba ukinuti. Najveca davanja i doprinosi idu na zdravstvo a ne javljaju se na telefon, cekas 2 sata da te prime i sl. Na kraju vodis dete kod privatnog. Na godisnjem nivou te manje kosta privatni lekar nego zdravstvo, ali zdravstvo ne mozes da otkazes. Bacanje para.
  • Sramota

    19.01.2023 20:08
    Sve je kao u 18.veku
    Samo se setite da svakog meseca uplacujete svoj novac u tu kasu iz koje su platili te idiotske aplikacije "Moj doktor" koje ne funkcionisu ali PLACENE SU. I niko ne pita zasto ne rade i cemu sluze.

    Najgluplja recenica na call centru je "... Ili pregled mozete zalazati pozivom sestre Vaseg odabranog lekara.". Nikad se niko ne javi tako da opet morate peske u DZ da licno zakazete.
    Placajte, samo placajte i spavajte i dalje.
  • /

    19.01.2023 19:44
    /
    na kakvu doktorsku administraciju se zalite- na to sto moraju biti zavedeni simptomi, bolest i lekovi.
    pa to mora da se uradi.

    u privatnoj ordinaciji ih to ne mrzi da urade.
    nisu oni bas toliko jadni
  • Penzos

    19.01.2023 18:32
    ???
    Koristim aplikaciju od pocetka, prezadovoljan. Ali gledajte ovaj moj primer: Posle zahvata u IKVBV zakazana kontrola za 3 meseca sve uredu ali kada vam specijalista kaze da dodjete za 6 meseci , onda prvo zakazete kod izabranog , ovaj vam trazi termin kod inerniste a ovaj trazi termin kod onog istog specijaliste u Kamenici , koja luda logika ???
  • Joey

    19.01.2023 13:09
    Dokle vise po lekarima
    Strasno je kako osudjujete lekare opste prakse. Da li znate da oni imaju 10min po pacijentu, 35 zakazanih i jos toliko nezakazanih. Sad po novom 5 min po pacijentu plus papirologija i sve ostalo. Da li je to normalno?! A sta rade med.sestre,nista, jave se na telefon kad hoce, tracaraju,kafenisu,igraju igrice na mob i sve ubacuju doktoru. Trijaza sestara nula i to mora doktor. Koliko se secam nekada su sestre sve radile a doktor je lecio a sad nema vremena ni za toalet. Sramota, zar su tolke godine ucili da im sestre komanduju i ne postuju. A vi pacijenti svuda postujete pravila samo u ambulanti ne. Doktor vas leci i treba da ga cuvate a ne da se izderavate na njih, stidite se. Bolje obratite paznju na sestre, one kolo vode. Postujte i cuvajte lekare jer od njih zavisi vas zivot dalje. Pozdrav
  • slave

    19.01.2023 11:08
    Aplikacija moj doktor
    funkcionise, ali to ne postuju u DZ. Tako da imate parnjaka u zakazanom terminu. Sta mislite ,koga ce Dr primiti u tom terminu, a koga odbiti?
    U najboljem slucaju na cekanje ostaviti.
  • Banderaš

    19.01.2023 09:35
    Niko se ne javlja na poziv,ni inspekcije,ni komunalna,ni dom zdravlja,
  • Android 17

    19.01.2023 09:29
    @D
    Mhm, i onda ja odem sa detetom od godinu dana koje ima 39.5 temperaturu i kažu mi "ma to je temperataurica, dođite popodne kad bude radila vaša doktorka"...
  • Tulipan

    19.01.2023 09:26
    Slobodni operater će se javiti za duže od 2 minuta
  • Uroš

    19.01.2023 09:21
    Novih 15?
    Odakle novih 15 zaslužnih? Jesu li lepili plakate, išli u školu za mlade lidere, "isticali" se u sekti? Za ulaznicu na državne jasle je to neophodno.
  • D

    19.01.2023 09:10
    @Vratite sve
    Osoba sa temperaturom ima prioritet.
    Ukoliko ste videli drugačije (a verujem da ste videli, jer sam i ja viđao drugačije), onda je to do sestara, koje svakako vrše selekciju, nebitno na listu zakazanih termina.
    Znam, teorija i praksi nikada nisu isto, dosta toga je do ljudi, što je uvek srž problema :/
  • ee

    19.01.2023 08:40
    Prvo da analiziraju cemu sluze lekari opste prakse. Gledajuci moje roditelje penzionere, i par puta kad sam stvarno morao u ambulantu pa pogledam po ceokaonici, meni deluje da 70% se svodi na penzionere i produzenje terapija, uputi za specijaliste, zakljucivanje bolovanja i slicno. Ne da ljudi dodju bolesni nego administracija kojom satiru lekare. Ja sam se jednom razboleo pre 5 godina, jedva stojao na nogama od temp, morao sam bez zakazivanja u Dom zdravlja i receno mi sedi cekaj pa te u nekom momentu prozovu. Cekao 2-3 sata jedva ziv, ali moram jer moram bolovanje da otvorim ako nista drugo.
    I ne samo to, nego u vecini slucajeva em sto ih satiru administracijom i papirologijom, nego i zbog nedostatka vremena lekari primarne zastite po automatizmu samo salju dalje specijalistima. I samo haos posle ide u Pokrajinsku bolnicu gde te opet cekaju guzve.
    Sa druge strane decu vodim privatno kod pedijatra i tu potpuno druga prica. Lekar leci dok se dete ne izleci, nekad bude i po 2-3 nedelje redovnih kontrola i pregleda. Oni ne mogu da te samo proslede specijalisti, i u vecini slucajeva to primarno lecenje resi problem. To kosta ali barem za decu drugo resenje nemam.
    Resenje mora da postoji jer je ovo neodrzivo. Barem, ne znam nisam te struke, sve sto moze da se pojednostavi, da li postoji neke aktivnosti koje mogu da se izdvoje iz Doma zdravlja.. barem ne uzivo da moras..produzavanje terapija, recepti izdavanje... jer je ovo neizdrzivo i za lekare i pacijente.
  • Vratite sve

    19.01.2023 08:35
    na staro
    Kod lekara opste prakse ne bi smelo uopste da se zakazuje, odes cekas pa kad stignes na red stigne. Sta treba bolestan covek sa temperaturom da zakaze pregled kod lekara za 7 dana kako obicno bude. Sto vise novina sve gore.
  • Dragan

    19.01.2023 07:14
    Zakazivanje...
    Sve ide ok. Proveren slobodan termin na "Moj doktor", zakazan termin preko kol centra, a u ambulanti iznenađenje... Vas nema među zakazanim pacijentima...
  • Nina

    19.01.2023 06:43
    Pa i do sada smo zakazivali preko kol centra.
    Jedino kad ti dopizdi odeš da te zakaže sestra.
    I ne vidim kakav bolji uvid,kad medicinska sesta unese tvoje podatke i to vide i oni u kol centru....
    A odluka i preporuka nisu isto ...
    Znači može i ovako i onako....

  • Miloš

    19.01.2023 05:15
    Još jedna...
    Još jedna u nizu gluposti koja će nam ,,olakšati,,život.....voleo bih da vidim ministre kako doživljavaju zakazivanje preko cool centra.....život se sveo ,,ili ćeš biti rob ili ađžija,,....sve će to ,,ispraviti,,jednog dana revolucija...
  • Mima

    19.01.2023 01:03
    Vratite nase staro
    Ja se i dalje pitam, kako je moguce da se u ovoj zemlji ovoliko narod maltretira? Dokle?
    Zovete pola sata, tako bolesni, nakon toga vam kazu, termin za sedam dana. Kada odete tamo, to nikada ne bude termin koji vam je zakazan, vec opet cekate! A kada udjete kod doktora imate 5 minuta razgovora, ne pregleda, jer to ni ne lici na pregled i onda doktor 5 minuta unosi u komp. navodnu dijagnozu! Uzas blagi.
  • CHE

    18.01.2023 21:00
    a sta ce sirotinja,
    koja nema telefonsku liniju i telefon, da umre na ulici, srraman potez, nabijanja para telekomu, koji propada.
  • Che

    18.01.2023 20:57
    strasno,
    nikad docekati, da se neko javi, preko 15 minuta, koliki li ce da budu telefonski racuni, koje gubljenje zivaca, cemu li to sluzi nego da uposli valda botine, koji tamo botuju, umesto da se javljaju na telefon.
  • Pavle

    18.01.2023 20:46
    Lud zbunjen
    Ko je dao ovaj predlog ne zna probleme u zakazivanju. Onaj koji veruje u to načekaće se.
  • V

    18.01.2023 18:06
    Kakav crni kol centar, 21. vek. Neka srede app Moj doktor, sto puta sam pisala, nalog mi i dalje nije funkcionalan.
    A kol cenat ne možeš dobiti, ako nekim slučajem i dobiješ kaže svi termini su zauzeti za ovaj meseca za sledeći mesec još ne možemo da zakazujemo. Kad se razboliš i treba ti hitno lekar opšte prakse, možeš da zakažeš tek za nedelju, dve dana, kad te više lekar ni ne treba, ili si umro ili si ozdravio.
  • Zaki

    18.01.2023 17:34
    Bravo...jako napreDNO...
  • Neko

    18.01.2023 15:33
    Po komentarima obicnih ljudi (botovi su ocigledni), vidim da je uradjeno vise nego lose i sa mnogim nelogicnostima. No, neki nepismeni iz akademije lidera je sigurno uzeo pare za to.
    A vi ih opet glasajte...!
  • /

    18.01.2023 15:32
    /
    ...a kako znam da nije iz vojvodine vec iz bosne-po glasu
  • Liman

    18.01.2023 14:56
    Opsti haos,
    evo pokusavam da zakazem termin preko call centra 20 min sam na vezi sa sluzbenicom, ne moze da ubode termin jer njoj sistem izbacuje da je termin slobodan i kad ukuca moje ime izbaci joj da nije slobodan da je termin popunjen preko aplikacije...znaci aplikacija i sistem call centra nije sinhronizovan. Jedva zakazah...
  • ///

    18.01.2023 14:38
    “Ponivo radi bioskop”.
    Ponovo radi kol-centar?
  • pajo patak

    18.01.2023 14:17
    @ -
    tvojih frizera ima par stotina u gradu, a DZ ima jedva desetak; samo malo prst na čelo, nebitno šta je ispod čela, pa onda sa tri prsta uzmeš olovku i papir i izračunaš: koliko NS ima stanovnika, koliko frizera, koliko domova zdravlja, koliko stanovnika ide kod firzera, koliko kod lekara u dom zdravlja ..........
  • Mila

    18.01.2023 14:13
    Kol centar
    Godinama pregled zakazujem preko kol centra,odlicno funkcionise,sluzbenice izuzetno ljubazne i predusetljive.
  • Nicko borac II kateg

    18.01.2023 14:01
    Sa konja na magarca.
    Sta nam ovo rade boze dragi. Zovem kol centar. Javi se sekretarica. Molim va sacekajte. Cekanje ce biti krace od pet minuta. Istece tih pet minuta. Sekretarica vrti istu pricu. Prekinete pa okrenete ponovo. Ponovo skretarica. Molim vas sacekajte. Cekanje ce buti duze od pet minuta. I tsko dok se ne onesvestite. Kad dodjete sebi niste vise bolesni. E tako se leci ovaj narod.
  • Ajme Nama

    18.01.2023 13:50
    @ Petar Perić
    Petar Perić 18.01.2023 • 13:16
    "Zakazivanje preko kol centra
    A šta je tu novo?"
    Novo je 15. novozaposlenih. Potencijalni botovi i sigurni glasači.

  • Jooovana

    18.01.2023 13:48
    Aplikacija
    Preko aplikacije je najbrze
  • Petar Perić

    18.01.2023 13:16
    Zakazivanje preko kol centra
    A šta je tu novo?Godinama zakazujem kod izabranog lekara preko kol centra Doma zdravlja.
  • Penzioner

    18.01.2023 13:13
    Daaaa
    Odavno to radi i odlicno to funkcionise.
  • Dragan

    18.01.2023 13:11
    Pola dana izgubiš dok dobiješ kol centar, a u domu zdravlja haos od ljudi koji nisu uspeli da zakažu a treba im pregled. Bilo je bolje kad se moglo zakazati i preko sestre izabranog lekara ili lično u domu zdravlja. Produžite vreme na 15 minuta po pacijentu.
  • Ja

    18.01.2023 12:52
    Strašno
    Znači nikad nećemo moći zakazati,pošto će kol centar biti preopterećen.Već sad se čeka nekad i više od 10 min.da se neko javi.
  • Stiven Dedalus

    18.01.2023 12:51
    Ovde je poenta da su zaposlili 15 nekvalifikovanih partijskih aktivista.
  • dobrila

    18.01.2023 12:26
    Najjači su kad hoće nešto da "unaprede", a ne popričaj prethodno sa doktorima, sestrama, pacijentima, nego se jedan nefleksibilni sistem menja za drugi nefleksibilni...Sestra u Domu zdravlja me je obavestila da ja kao trudnica sada moram svake nedelje da zovem kol centar kako bih zakazivala termin za - podizanje terapije. Pa onda obezbedite veće doze terapije, a ne da dolazim svakih nedelju dana i da zakazuje, a šta ćemo ako nema termina? Sledeća stvar je da je apsolutno nepotrebno da opterećujemo doktora ovakvim stvarima, sestra može da pročita izveštaj i izda terapiju, a doktor neka pregleda pacijente.
  • Građanin Toša

    18.01.2023 12:14
    To će funkcionisati samo ako zaposlene u tzv. "kol centru" nauče da dignu #$%&%* slušalicu kad čuju da telefon zvoni i ako im se pripreti premeštanjem na radno mesto u mrtvačnici na 6 meseci ako to ne budu radili..
  • Lala

    18.01.2023 12:09
    Aplikacija
    Aplikacija vam nije ok validna kada zakazete odete nigde vas nema u sistemu i neko je u vasem terminu i onda imaju problem.PRAVI PROBLEM JE STO JE NEKO Uzeo pare za aplikaciju koja ne radi i koja nije validna jer ne radi kako treba ne izbacije u sistemu vase ime i da je termin zauzet nego vas nema ko ce za to da odgovara sramota sta mi placamo da neko puni dzepove i ne radi jos
  • x

    18.01.2023 11:57
    15 novozaposlenih na grbači lekara
  • Novosadjanka

    18.01.2023 11:40
    Aplikacija
    Pokusala sam da zakazem kod lekara opste prakse putem aplikacije i ne moze..kaze da izabrani lekar nema termina.Dok recimo kod ginekologa i dalje moze i tu radi aplikacija.Tek toliko da znamo."Izabrani doktor" ne radi za opstu praksu.
  • Комша

    18.01.2023 11:40
    Три недеље зовем да закажем ММР вакцину за дете, нико се не јавља! Морао сам са посла да изађем да би отишао лично да закажем. Намерно оставе подигнуту слушалицу и баш их брига.
  • Petrasin

    18.01.2023 11:37
    zaposleni
    15 novo zaposlenih u kol centru, a niko se ne javlja na poziv, a i ako se javi napravi celu zbrku od zakazivanja, provereno loše funkcioniše.
    U kol centru misle da su oni doktori pa daju i savete, smešno..
  • Dragan

    18.01.2023 11:29
    Aplikacija Moj doktor
    Meni su savetovali da ne zakazujem preko aplikacije jel se ne vidi kod njih. Cak mi je receno da i ako sam zakazao preko aplikacije a ne vide me u sistemu necu biti primljen. Toliko o napretku
  • AV

    18.01.2023 11:18
    Jel to važi i za Sremsku Kamenicu?
    Nama nije problem dobiti termin nego uci u svom terminu!!!!!
    Samo sto nas obične gradjane niko ne sluša. Ovde stalno ulaze oni bez termina.
  • Novosadjanka

    18.01.2023 11:05
    Sinhronizacija infromacija
    Zovemo Kol centar da zakazemo( jer se sestar ne javlja na tel a ima "najsvezije" infromacije) , dobijemo termin, odvedemo dvoje dece (nije hitno, kontrola, da se vidi da li moze da se vrati u kolektiv), kazu sledece:
    Dr. je danas u savetovalistu . U KOL centru NE ZNAJU pa su vam zakazali.
    A mi opet slobodan dan da uzimamo/izlazimo sa posla jer termina nema a i kad ima , DR nije tu!
    SRAMOTA!
  • YYY

    18.01.2023 11:03
    Pa ne treba pojačati kol centar novim zaposlenima.Valda treba zaposliti više lekara.
  • Podbarka

    18.01.2023 10:56
    Zakazivanje preko aplikacije
    Da li ce se i dalje moci zakazivati preko Moj doktor aplikacije ili ce morati samo preko kol centra?
  • SS

    18.01.2023 10:55
    Aplikacija?
    Nece valjda ukinuti aplikaciju za zakazivanje?
  • Lala

    18.01.2023 10:52
    ?
    Jel nije i do sada bilo zakazivanje preko kol centra.
  • -

    18.01.2023 10:44
    -
    Moj frizer ima sajt za online zakazivanje gde sam biras ponudjene slobodne termine, a Dom zdravlja nema...
  • /

    18.01.2023 10:40
    /
    pa to je bilo i ranije.
    pa je sestra iz rs nenavikla na kompjuter zaboravljala da stisne 'save' pa zakazivala nekoliko pacijenata u istom terminu
  • Светозар Милетић

    18.01.2023 10:31
    А шта је са апликацијом "Izabrani Doktor" ? Јел то сада ретроградни напредак ?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna